שאלות נפוצות

שרות ותחזוקה

האחריות כוללת עדכונים לתוספים. אנחנו לא מעדכנים אוטומטית וממליצים ללקוחות לעשות את העדכון בזהירות מירבית ולגבות לפני, כמו כן ללקוחות שנמצאים בתקופת האחריות אנחנו מספקים תמיכה מלאה בתקלות ומענה דרך מרכז התמיכה שלנו

 

במידה ויש תקלה יש לשלוח מייל מפורט לתמיכה support@10bit.co.il

 

 

בסיום כל הזמנה נפתחת קריאת שרות על שמכם להתקנה

הציג התמיכה שלנו יפנה אליכם לקבלת פרטי גישה

התקנה לוקחת בד"כ עד 2 ימי עסקים ממועד קבלת פרטי הגישה

במקרים מורכבים זה יכול לקחת יותר, תלוי בתשתית 

במקרים מסיומים נוכל לספק התקנה מהיום להיום בעלות נוספת של 100 ש"ח + מע"מ, נא  לפנות אלינו לפני הרכישה לברור זמינות

מנוי שבוטל על ידי הלקוח מופיע בסטטוס ממתין לביטול ויבוטל סופית בסוף כל תקופה , במהלך התקופה תהיו זכאים לתמיכה ועדכונים ובסוף התקופה פשוט לא תחוייבו והמנוי יתבטל סופית 

לא ניתן לחדש מנוי שבוטל , יש לרכוש מחדש במחיר מלא

כללי

אנחנו עובדים על אפשרות לייצר גרסא גרסאות נסיון לתוספים , מאחר ומדובר בתוספים שההגדרות שלהם כוללות בד"כ אינטגרציה עם צד ג' לא נוכל לעזור בהתקנה של גרסאות נסיון

ככלל אין אפשרות החזרה על מוצר תוכנה , גם לא לצרכן פרטי , במקרים יוצאי דופן יש ליצור קשר עם התמיכה שלנו וננסה לעזור

אנחנו מאמינים שכל אחד צריך להתמקצע בתחום העיקרי שלו , חברות סליקה וחשבוניות שמוכרות תוספים למערכות מסחר אלקטרוניות לא מכירות את מערכת המסחר ולא יכולות לתת פתרונות שחברת תוכנה כמו 10ביט יכולה לספק

ניתן לפנות אלינו בהודעה או להשאיר פרטי קשר באתר בכתובת https://www.slikal.co.il

מפתחים ובוני אתרים

ניתן לקבל הנחה ברכישה של  3 תוספים ומעלה בהזמנה אחת , נא לפנות אלינו לפני הרכישה לקבל ההטבה

כן  אתם מוזמנים לפנות אלינו . אנחנו נספק לכם את שרותי המכירה , ההצפנה והרשיון