שרות ותחזוקה

מה כוללת האחריות ?

האחריות כוללת עדכונים לתוספים. אנחנו לא מעדכנים אוטומטית וממליצים ללקוחות לעשות את העדכון בזהירות מירבית ולגבות לפני, כמו כן ללקוחות שנמצאים בתקופת האחריות אנחנו מספקים תמיכה מלאה בתקלות ומענה דרך מרכז התמיכה שלנו

יש לי תקלה בתוסף , איך ניתן לקבל שרות ?

במידה ויש תקלה יש לשלוח מייל מפורט לתמיכה support@10bit.co.il

מה צריך לשלוח לכם כדי שתוכלו להתקין את התוסף ?

בסיום כל הזמנה נפתחת קריאת שרות על שמכם להתקנה

נציג התמיכה שלנו יפנה אליכם לקבלת פרטי גישה

תוך כמה זמן מתבצעת ההתקנה ?

התקנה לוקחת בד"כ עד 2 ימי עסקים ממועד קבלת פרטי הגישה

במקרים מורכבים זה יכול לקחת יותר, תלוי בתשתית

אני צריך התקנה דחופה , האם אפשרי ?

במקרים מסיומים נוכל לספק התקנה מהיום להיום בעלות נוספת של 100 ש"ח + מע"מ, נא  לפנות אלינו לפני הרכישה לברור זמינות

כללי

האם ניתן לקבל גרסאת נסיון ?

אנחנו עובדים על אפשרות לייצר גרסא גרסאות נסיון לתוספים , מאחר ומדובר בתוספים שההגדרות שלהם כוללות בד"כ אינטגרציה עם צד ג' לא נוכל לעזור בהתקנה של גרסאות נסיון

מהי מדיניות ההחזרה שלכם ?

ככלל אין אפשרות החזרה על מוצר תוכנה , גם לא לצרכן פרטי , במקרים יוצאי דופן יש ליצור קשר עם התמיכה שלנו וננסה לעזור

יש תוספים מקבילים שמסופקים ע"י החברות , מדוע לרכוש מכם ?

אנחנו מאמינים שכל אחד צריך להתמקצע בתחום העיקרי שלו , חברות סליקה וחשבוניות שמוכרות תוספים למערכות מסחר אלקטרוניות לא מכירות את מערכת המסחר ולא יכולות לתת פתרונות שחברת תוכנה כמו 10ביט יכולה לספק

מפתחים ובוני אתרים

האם יש לכם תוכנית שותפים ?

ניתן לקבל הנחה ברכישה של  3 תוספים ומעלה בהזמנה אחת , נא לפנות אלינו לפני הרכישה לקבל ההטבה

פיתחתי תוסף ואני רוצה למכור אצלכם , האם אפשרי ?

כן  אתם מוזמנים לפנות אלינו . אנחנו נספק לכם את שרותי המכירה , ההצפנה והרשיון